mom5734 Aysegulsrky ben rutin kontrollerime özel şafakta irfan beye gittim gayette cok memnunum ama normal dogum yapmıyo ve sezeryan yapıyo ordada dogumhane olmadıgı iicn 500evler safağa gönderiyo ben dün gittiğimde beni sevk etti bugünde albert bey kontrol etti gayett memnun kaldım konuşma tarzından aynı irfan bey gibi ve beni o sevk ettiği icin fiyatı uyguna geldi perşembe günüde sezeryan olucam hayırlısıyla 🥰
Aysegulsrky 04Aysegul_ emel hocaya gidiyorum aslında memnunum ama başka varmi diye merak ettim. Cihazları çok yeni değil
Busraktas 04Aysegul_ aynen onun icin iyi diyorlar ama hastanede dogum yok cnm surekli doktor degisme dogum yapcagin doktora git
04Aysegul_ Aysegulsrky başka da Arnavutköy de iyi olan doktor yok bence ya irfan bey çok ilgili iyi bı doktor deneyin isterseniz
04Aysegul_ Busraktas aynn orda doğum olmuyo ve irfan bey sezeryan doğumlara giriyor. Beşyüzevler de şafak hastanesi var ordaki Albert bey var genelde normal doğum için oraya yonlendiriyo zaten :)
mom5734 04Aysegul_ Ayenn öyle benide bugün yönlendirdi albert beye ve perşembe günü dogumum var sezeryan :)
Mrvtckc Ben Arnavutköy’de çok doktora gittim ama bu doğum işi sıkıntı olduğu için hastanelerin de yorumlarını okuyunca çareyi başka semtte buldum. Eray balcan’a gidiyorum gayet memnunum instagramdan da bakabilirsin
Minikmucizem13 Mrvtckc merhaba ben 2 sene önce Eray hocada doğum yaptım muhteşem bir doktor smdi 5 haftalık hamileyim tekrar ona gidicem renkli ultrason veriyor mu resim yani. 2 sene önce vermiyordu sadece renkli gösteriyordu o yüzden sordum
Snnrkrk mom5734 merhaba doğumu 500 evler şafak hastanesinde mi yaptınız albert beyde memnun kaldınız mı hastane odalar vs nasıldı bilgi verir misiniz 🌸
mom5734 Aysegulsrky Amin inşallah yetişemiyomuş ondan sezeryana gidiyo sadece ve arnavutköyden 500 evlere kendi gelmesinede ayrıyetten para istiyo öyle gelmiyo