@Mayissannesi İns canım sağlıkla kavusalim bebislere. Bahsettiğiniz hastane hangi şehirde? Birde kadın dogumcular ilaç konusunda daha rahatlar asla kullanma demiyorlar. Ben bilgilerine güveniyorum ya. Göğüs hastalıkları, KBB, doktorları her ihtimali göze alıyor. Bana çok kotuysen ve kullanman gerekiyrosa kullan ilaçlarını sakınca yok dediler hemde C kategorisindeki ilacımı (fixdual). Ama KBB B kategorisindeki (bilaxten) kullanmamı önerdi. Alerjik astimim var fayda etmez dedim hergun kullanman gerekiyor kullanırsan öksürüğe de etkili olacağını söyledi hatta hamile bir hemşireyi aradı oda kullanıyormuş aynı ilacı ve nasıl olduğu hakkında konuştular. Kadın memnundu. Bu durum içimi rahatlattı ve 12. Haftamla birlikte hergun kullanacagim yapabileceğim bir şey yok. Artı fisfisim sürekli çantamda zaten tikandigimda mecburen kullanıyorum. Sağlıkla kucağımıza almak içinde hergun dua ediyorum..