Fato6577 miray58 evet içtim 6 yıl önce oda eşimin zoruyla ama kizim büyüdükçe çok pişman oldum. Simdi kararmış gözümde inşallah daha da içmem ve darısı tüm içenlerin başına gerçekten zor
miray58 Fato6577 Bir sorun oluyor mu peki çocukta ? Emzirirken sigara neden zararlı diyorlar yani onu anlamıyorum
Esmerimm- Karairem001 bende 13 haftalık hamileyim bende bırakamadım maalesef günde kaç tane içiyor sun
Ece003 Sevk123 günde bir paket içiyordum önceleri şimdi ise 1-2 adet içiyorum bu Bİle benim için iyi son 3 gündür hiç içmiyorum midem bulanıyor kokusundan doğuma 13 gün kaldı
minikdmrc Gebelik denediğim ilk ay bıraktım. Doktor arkadaşım senin yüzünden hasta olma ihtimali var bunu nasıl göze alıyorsun diyince deneme aşamalarında bile bırakmıştım.
Zambak55 Bebiscann merhaba doğumdan ne kadar sonra içmeye başladınız bende hamile olmadan önce içiyordum hamilelik olunca hemen bıraktım sonrasında 2yaşına kadar emzirme ihtimalini düşünerek ondan sonra içerim diyordum
Morprenses Kbrkrt katılıyorum bende öğrenince bıraktım doğumdan sonra başlamayı da düşünmüyorum insallahh 🙏🏼 Artık canım istemiyor zaten
sherlock Sevk123 hamile kaldığımı geç farkettim o 1 ay içtim bilmeden test yaptığım gün paketi çöpe attım içmedim.
Eslemezgi Ben sigara içiyorum hamile değilken hamilelimin 16 haftasında öğrendim hamile olduğumu çok fazla sigara içiyorum sonra azatim içmedim doğum yapım simde cok fazla icmiyorum ayda hafta 1kere içiyorum kızıminda Allah’a şükür birşey olmadı hasta falan