Kızlar ben 7 sene içtim hemde çok tiryakiydim bir kerede bıraktım benim 5 yıl olmuş çok çok rahatım nefes alırken yürürken hem sağlığınız için hem en ucuz sigara 20-25 lira bebeklerinize bişey alırsınız onların rızkından ve hayatından çalmayın .kolay değil ama yapabilirsiniz..derdinizi falan gidermiyor biliyorsunuz sadece alışkanlık emin olun 2-3 ay içinde yeniden doğmuşum diceksiniz denemekten vazgeçmeyin ben yürüyüş ve yemek ile avuttum kendimi naçizane tavsiye. inşallah kurtulursunuz