kalpatisi_ ozmus daha doğuramadım 😅 bugün kontrolüm vardı 8:30 da ve saat olmuş 12 eve yeni geldim. Sancı çıktı ilk nst de sonra 2. Nst istediler onda da normal çıktı. Bugün de doğuramadık çok şükür 😅😅🥲
kalpatisi_ Acemianne__ kız yok ben daha 37+2 haftalık çıtırım ahhahahaahaha 😅😅😅 39 ları görmeye niyetim yok ama bebişinde gelmeye niyeti yok heralde 🥲