esmer3 ozmus 34 te erken doğum riski var denildi 37+1 im yalancı sancım var aha arttı aha düzenli oldu diye diyeee bekliyorum böbrek ağrısı gibi sırtımda ağrı var karnım sert ara ara kasıklarım ağrıyor ama daha bi şey yok🥲
kalpatisi_ ozmus daha doğuramadım 😅 bugün kontrolüm vardı 8:30 da ve saat olmuş 12 eve yeni geldim. Sancı çıktı ilk nst de sonra 2. Nst istediler onda da normal çıktı. Bugün de doğuramadık çok şükür 😅😅🥲
ozmus esmer3 ay aman iyi erken doğum riski geçmiş en azından. Valla bebişlere hiç belli olmuyor. Benim ne sancı ne açılma ne nişan hiç bir şey yoktu birden geldi🤭
ozmus Acemianne__ anaaa oldu mu kız 40🤭 valla senin bebiş inatçı çıktı 🤭 iyi bizde bebişle haşır neşiriz🤭🤭🤭
Acemianne__ ozmus halbuki beraber pırtlatacaktık 😅senin bebiş konuşmayı öğrenecek yakında 😅 zor mu doğum sonrası alışabildin mi uykusuz kalıyor musun neler oluyorr ☺️
ozmus Acemianne__ uykusuz her gece şarkısını Teoman anneler için söylemiş öyle diyeyim 🤭 valla ya yapabilirdik aslında ama işte senin bebişin yeri rahat demek biraz rahatsız et🤭🤭🤭
Acemianne__ ozmus doktor da öyle dedi cok rahatmıs hanfendi. napıcam bilmiyorum ki adaçayı içiyorum merdiven yürüyüş ama tık yok cok bunaldım gerçekten 😩😅 kaç günlük oldunuz şimdi artık uyku yok desene☺️ @kalpatisi_ nı da merak ettim 39olmuştur belki de 🤭🤭🤭🤭
kalpatisi_ Acemianne__ kız yok ben daha 37+2 haftalık çıtırım ahhahahaahaha 😅😅😅 39 ları görmeye niyetim yok ama bebişinde gelmeye niyeti yok heralde 🥲