Ben dogum paketi almistim hamileligi ogrendikten sonra . 6200 liraydi. Icinde dogum dahil . Ekstra foto cekimi , kuafor hizmeti , tum testler nst ler , muayene ucreti dahil . Cuma sezeryan dogumum var Allah nasip ederse. Bu 9 aylik surecte hicbiseye para odemedim. Ayni paket suan 9 bin olmus . Aslinda bu tarz bi paket alsaydiniz en azindan strese girmezdin cidden cok haklisin pahalilik konusunda .