Aynur47 valla canim seninle ayni durumsayim bazen pismanlik yasiyoeum keske hamileligi istemeseydim diye, nasi bi hayat vericegimi bilmiyorum. sadece esim calisiyo. burda is guc yok bulamiyorim bende bi meslekte olmayinca tabi daha zor. yetisemiyoruz ev kira. nasil olcak bilmiyorum bilezik falan bozucaz bizde dogum icim cocgun esyalari icin. nakit cikmiyor