Biz 8 haftalığız şuan kendi yatak odamız çok büyük bebişe beşik alacağız 1 yaşına kadar kullana bileceği bişey acaba odasını şimdi mi yapsam sonra mı diye düşünüyorum şimdş yapsam kullanamam çünkü bebişi yeni aylarda yalnız bırakamam bi süre bizimle kalıp sonra mı odasını istediğim gibi çok güzel planlayarak mı yapsam sizce anneler