Feyzadmr canım bı kere sant takildi bı kere sırttan oldu açıklık kapatıldı sonra şanti katmıştı tekrar ameliyat oldu bı kerede nefesinde problem vardı diye boyun koku gibi bı yerden oldun en sonn ameliyatı Cook riskliydi yaa zaten bnm kızım cihazla hayattaydi sürekli nöbet geçiyordu baya morarma falan oluyo du en son cikaracagmz zaman bı kaç gün önceden dediler Perşembe cihazla beraber çıkarırız biz hazırlandık bayram havasiydi çünkü hastane yolu bizi gerçekten çok yıpratmisti p tes günü vefat etti hatta ramazndi gece aradılar kotulesmis dediler kalktık gittik sabah doktor bilgi verir dediler demek vefat etmiş sabah arayıp söylediler rabbim dusmanima vermesin çok zor evlat sonuçta hastada olsa sagliklida olsa insanın içi yaniyo 😥