Feyzadmr canım bizim bı akarabadada var böyle bnden önce doğum yaptı bayan şuan oğlu maşallah iyi bı iki ameliyat oldu bı kaç yıl sonra bidaha ameliyat olacak gayet güzel yuruyo valla darısı başına bakma bnmkinde doktor çok ağır diyodu sipina bifidaliydi hidrosefaliydi bobrekleri genisliyodu ayakları içe dönüktü doğumdan sonra nefesini tutitodu sanki böle nöbet gecirr gibi eve cikaracktik vefat etmeden bı kaç gün önce doktor dedi işlemleri yapıp eve çıkaralım çünkü burda yapacagimz bişe yok dedi cihazla cikartacaktik bu arada sadece mama yiyodu ve oda hortumla yaa Cook zordu onunki ins sizinki hafif olur ve çok basit işlemlerle atlatirsnz