Feyzadmr canım çok zor bi durum Allah yardımcın olsun. Geçen sene tamda bu zamanlar senle aynı şeyleri yaşadım gitmediğim doktor kalmadı detaylıda öğrendik. Sana önerebilceğim tek doktor Ali ekiz.. bana yaklaşık bi saat baktı ve beynindeki sıvının aşağıya geldiğini ve belde açıklık oldugunu söyledi bekleyelim belki durum değişir dedik kesinlikle bu şekilde durum daha kötüye gider seninde beldekı sıvıdan dolayı hayatın riske girer sonlanması lazım dedi. Benim hem bele hem başa hem ayağa hem böbreğe hem mesaneye vurmustu. Yani durum gittikçe kötüleşiyodu. Benım sonlanmak zorunda kaldı. Şuan 16 haftalık hamileyim rabbım yardımcın olsun en iyi ben anlarım içindeki yangını