Feyzadmr benim doktorumun klinik pratiğinde genelde kan testleri öncelikli. 12+5 de ilk detaylı usg mizi çekti mesela ve ikili testi yaptırmadı bana, nipt (nifty) yaptırdık sonuçlar %90lar oranında diye.. geçen hafta da yine aynı şekilde AFP mom testi istedi, kan tahlili sonuçlarına güveni daha yüksek diye. Size büyük kolaylıklar diliyorum ve umuyorum ki her zaman her şey yolunda olsun…