Busra2013 esmer3 bı dogursaydım dıom valla o zmnda aglıck uyutmıck saglıklı sekılde kucagıma gelsınde uyumasada olur
adsmom esmer3 benim artık dayanacak gücüm kalmadı 😅😅😅 doktorum da gelişimi iyi alabiliriz dedii bakalım hayırlısı 🌸
Selin12- esmer3 ben 37 haftada doğurdum 30 haftalıkta itibaren riskin vardı sancim vardı şiddetli serumlarla durdurduk en son 37 haftaya kadar
damlarici esmer3 evet öyle oldu biraz dönmemişti bebeğim 34 haftalıkken sancılarım çıkıyordu serumlarla en son 36 ya kadar dayanabildik bi tekmesiyle suyumu patlattı hemen sezeryana alındım aceleciyiz 😂🤭
esmer3 damlarici ayy bu sabah benim de suyum geldi şu an bekliyorum hiç açıklık yok sezeryana alınabilirim😂😂
damlarici esmer3 hadi ya yeni görüyorum gözünüz aydın kavuştunuz mu bebeğinize kaç haftalıkken geldi sağlıkla büyüsün inşallah benim de açılmam vardı ama dönmediği için mecbur sezeryan oldum
gulsonmez27 NuranAhmet ya ben de 36+4 oldum ne uyuyabilşyorum ne yatabiliyorum ne de yürüyebiliyorum her yerim ödem oldu.Keşke bi an önce doğsa diyorum sonra boşver şimdi kim uğraşacak hayat pahalı diyorum tutmaya çalışıyorum içerde 🤣🤣