NuranAhmet esmer3 bende 37+5 oldum doğurmak istiyorum Artık ama hiç gelmeye niyeti yok 😂 hiç bir belirtim yok
Acemianne__ esmer3 canım öyle deme en az 38i tamamlasa iyi olur bağırsakları gelişmeye devam ediyor sonrasında kolik olma gaz sancısı yaşama ihtimali var erken doğumda 🙂 ciğerleri de aynı şekilde. Tabi 35te doğup küvöze girmeyen de var ama biraz daha sabret🤭
Busra2013 esmer3 36+0 normsl dogum olck doktor 8 marta verdı dogum trıhı o zmn 40 haftalık oluo dıom ınsallah o zmn kdr kendı gekır 😂
esmer3 NuranAhmet ya benim 34. Haftada erkenn doğum riskim vardı nişanım falan da geldi 37+1 oldum ne gelen var ne giden🤣
gulsonmez27 NuranAhmet ya ben de 36+4 oldum ne uyuyabilşyorum ne yatabiliyorum ne de yürüyebiliyorum her yerim ödem oldu.Keşke bi an önce doğsa diyorum sonra boşver şimdi kim uğraşacak hayat pahalı diyorum tutmaya çalışıyorum içerde 🤣🤣
NuranAhmet esmer3 güya nişan gelince en geç bir hafta ya doğuruyorlar 😂 ben de her lavaboya gidişimde nişan görecem diye bekliyorum 😂
esmer3 Acemianne__ yaa arkadaşım 38+6 da doğurdu bebeği kolik 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ bebekten bebeğe değişiyor her şey yaa ayrıca üç hafta önce iki doz ciğer geliştirici oldum ona güveniyorum 🤣
Busra2013 esmer3 valla benımde hayalım 37.38 de gelsın ama kızıma bakılırsa yerı ıyı rahat gelesı yok 😂2 gun oncr sancım oldu bıdr hafıf kan geldı acıke gıttım enfeksıyon dedı acılma vs yok dedı bebek 40 kdr gıdrr dedı
damlarici esmer3 evet öyle oldu biraz dönmemişti bebeğim 34 haftalıkken sancılarım çıkıyordu serumlarla en son 36 ya kadar dayanabildik bi tekmesiyle suyumu patlattı hemen sezeryana alındım aceleciyiz 😂🤭
esmer3 adsmom ya bebek ters dursaydı direkt sezeryan günü alacaktım ben de ama alamıyorum🤦🏻♀️🤦🏻♀️ normalden de korkuyorum ama 😆
Busra2013 esmer3 onlar bendede cok😂hele su alt karın agrısı vajına agrısı yatakta saga sola donememe elımı sokup dogurtasım gelıo valla
adsmom esmer3 benim artık dayanacak gücüm kalmadı 😅😅😅 doktorum da gelişimi iyi alabiliriz dedii bakalım hayırlısı 🌸
Busra2013 esmer3 bı dogursaydım dıom valla o zmnda aglıck uyutmıck saglıklı sekılde kucagıma gelsınde uyumasada olur