Deletedmom2265 merveyenice Benim ablam 4.sezeryenini orda yapmıştı 6 sene evvel başka hastane kabul etmemişti riskli diye ama çokta memnun kalmıştı tam teşekküllü bir hastane
Melek1111 Mrvergl ilgileniyor evet gayet güzel ben memnunum .Canım cicim yapmıyor sadece gayet iyi işini yapıyor
Melek1111 Mrvergl ultrason cihazı renkli gösteriyor ama çıktı verirken siyah çıkıyor .Ultrason cihazı son model değil .Öyle çok kaliteli değil
merveyenice Rumiii normal doğum 2800 ile 4500tl arası. Ogün hangi doktor nöbetciyse ona göre fiyatlar degişiyormuş.
merveyenice merveyenice ben emine zeynep hanıma gidiyorum güler yüzlü memnunum bakalım doğum anında kim olacak nasip allah iyi insanlarla karşılaştırsın hepimizi🤲🏻
mlssrn Ben 4 sene önce doğum yaptım çok memnun kaldım şimdi 2. Ye hamileyim yine aynı hastane ve doktora gidiyorum.. doktorumda nur cansu yılmaz çok çok memnunum❤️