Doktorlar yıllardır haklarını arıyor zaten bu yeni çıkmış bir şey değil. Son çare greve başvurdular, doktorlar olmayınca ne hale geldiğimizi görebilelim diye, ses getirsin diye. Ne doktora-sağlık çalışanına şiddet bitiyor, ne maaşlar düzeliyor, bir şeyler yapar inşallah artık yetkililer. Uzman olabilmek için yıllarını veriyor insanlar, ama sonra gidip de ne olduğu belirsiz birinden küfür yiyor, dayak yiyor. Bence geç bile kaldılar böyle eylemler için