sherlock ya çevremde bebeğini kaybeden kadınlar oldu neyin iç yüzü masumların suçu ne yani hastalara bakmayınca maaşları mı yükselicek sağlık bu sağlık antin kuntin bişey değil ne gibi bir iç yüzü olduğu umrumda dahi değil bende öğretmenim o gün öyle kadınlar gördüm ki hamile hamile sırf doğurmuyor diye geri çevirdikleri kadın hasta sandalyesinde geldi geri çevirdiler beti benzi atmış ben iyiyim de gerçekten zor duruma düşen bi kaç hasta bildiğim savunulacak bi tarafı yok bunun. Grev yapacaklarsa da hastaların hayatlarıyla yapmasınlar grevi yapacaksa da sağlık ocağı doktorları falan yapsın devlet hastanesinde günde yüzlerce hastaya bakan bi doktor yapmamalı…günlerdir randevu bekliyorum folik asitten vitamine geçmem lazım ek olarak ikili taramam var ama gidemiyorum çünkü randevu yok ve zengin değilim:) öğretmen maaşı çok fazla ya hani! bende öğrencilerimi kapıya mı koyayım?