Elaninannesi Ben de samsunluyum kızlar liman hastanesi taşkın beye gidiyorum 33+5 haftalık hamileyim kızım olucak nasipse 😊
Hsnoya Elaninannesi ablamın Dr u ikincisine de boş gebelik deyince (ki degildi) bıraktı ablam onu o zaman ana klinikteydi
Eminegkhan YesimDemircan merhaba bende istanbulda yasiyorm ama gittgnz doktorun cok iyi biri oldgnu syluyolr 10 haftalik hamileyim ve nagihn hanimda dogum yapmak istyrm ailem amasyada. Sezeryan ucreti ne kdr biliyomsunz
YesimDemircan Eminegkhan merhaba, evet ben memnunum. Ama henüz ücret hakkında bilgim yok, öğrendiğimde yazarım inşallah 😊
Nurkhramn1234 busra55can61 Bende termede oturuyorum terme devlet hastanesine gidiyorum 3ncu gebeligim istanbukdan geldim termeye