Hsnoya Bülent beyden çok memnundum ama hastane konusunda sıkıntı yaşadık tansiyon hastasıyım ilk hamileliğimde bikaçkez yatış yaptı doktorum oda konusunda hep sıkıntı yaşadık ve tabi Doğumda tansiyon sebebiyle yine acil ve erken oldu yine oda sıkıntısı oldu tekrar aynı sıkıntıları yaşamamak için hastane değiştirdik Seher hanımdan da çık memnunum çok ilgili muayene ücreti 100 tl sezeryan Doğum 3 bin civarı falan ewet ordaki hastane