Efulim_24
Ben 1 sene çocuk istemedim zaten 2020 yılında evlendim. Ağustos ayında. 2021 yılı ağustos ayı korunmayı bıraktım 3 ay sonra hamile kaldım. Ekim de hamile olduğumu öğrendim🙏🏻 Haziran ayında da bırakmıştım ancak o ayda ve temmuzda tam bir birliktelik yaşamamıştık eşimle o yüzden o 2 ayı saymıyorum. Hamile kalmadan önce doktora gittim muayene olmak için her hangi bir sorun yok polikistik var demişti ama adet dönemlerim benim düzenleydi. Doktorum 2 günde 1 birliktelik yaşayın ve bana folik asit vermişti kullanmam için. Şükürler olsun ki Allahım nasip etti. Bende çok korkuyordum ama Allah’ımın verdiği bir vakit var ona çok inanıyorum. Sağlıkla inşAllah kucağıma alırım. İnşAllah en yakın zaman da Allahım size de nasip etsin 🙏🏻🙏🏻