Hgmom1 geçen ay olmuştu canım Önce hafif pembe geldi ertesi gün bişey yok sonraki gün kahve oldu ertesi gün yine bişey yok. Sonra hasta oldum ama hastalığımında süresi aynıydı ama yoğunlukları değişikti. Bu ay yine denedik yarın adet günüm bakalım ne olacak