Hgmom1 Kızlar ne yapacağımı bilmiyorum… 11 Ocakta kahverengi leke sonucu doktora gittiğimde prolaktin hormonu yüksek (30) çıkmıştı. Dostinex verdi 1 tane içtim. 10 gün sonra tekrar tahlil verdim bu sefer 7 çıktı içim rahatladı. Bu ayda kahverengi leke gelince tekrar tahlil verdim şimdi de 27 olmuş? Hani ne yapıyorumda yükseliyor bu anlamadım. Süt yapan şeyler tüketmiyorum…
Demirssmomm Hgmom1 canım prolaktinim o kadar yüksekti ki.. 200-300-400 hatta bazen laboratuvar ölçüm yapamayıp high diye sonuç veriyordu sadece. Tedavisiz gebe kaldım. Endokrine ve beyin cerrahisine gidip ilaçlı mr çektirmeni öneririm, hipofizde adenom olabilir..
Hgmom1 Pemberuya Süt hormonu diğer adı. Kahverengi leke geldi bende gebelik mi dedim süt hormu yüksek çıktı
Mihriballim Stres en büyük etki kuzum bana dostinex 4 gün kullanmak için verdi doktorum kullandım ilk kızımda prolaktinim düşer düşmez o ay hamile kaldım prolaktin yüksekliği gebe kalmayı da önlüyor ama düşmeside çok kolay sıkıntı yapma kendine
Kubraalp Hgmom1 ben de evlendikten sonra kontrole gideyim dedim. Çocuk denememizin ikinci ayıydı doktordan bir gün önce kahverengi leke geldi benden de doktora söyledim ama hiç umursamadı sadece kan tahlili yaptı sonuçlara baktı bişey yok diyip gönderdi. Yüzüme bile bakmadı yanii
Gizemsgumgum Benim de 45 falan çıkıyordu dostinexi bırakır bırakmaz artıyordu. Hipofiz bezimde adenom var. En son 4 mm den 2 ye düşmüştü. Şimdi ne durumda bilmiyorum.
Armess_loya Hgmom1 prolaktin yükselten en büyük faktör, stres, incir, dereotu, maden suyu ve beyaz üzüm dar üst giyim ve gögüs uyarılması bunlardan uzak durun🌸
Nazlimom Hgmom1 benimde 83 çıkmıştı en büyük etkenide stres stres yaptıkca daha cok cıkar ben hiç düşünmemeye calıstık zor ama aklına getirmeyince kafandan atınca gerçekten Allah nasp edince oluyor dostinex kullandım 2 ay sonra da hamile kaldim
Kubraalp Hgmom1 geçen ay olmuştu canım Önce hafif pembe geldi ertesi gün bişey yok sonraki gün kahve oldu ertesi gün yine bişey yok. Sonra hasta oldum ama hastalığımında süresi aynıydı ama yoğunlukları değişikti. Bu ay yine denedik yarın adet günüm bakalım ne olacak
Mouradi Hgmom1 Bende prolaktin düştükten sonra da ayda 2 tablet ( haftada 4/2sini) içiyordum dr hamile kalana kadar içeceğimi söylemişti. Bıraktığımda yükselmesin diye