Vildan-E detaylı yaptirmaniza sevindim normal dogumsa ebeler yaptiriyo acil bi durum olmadigi surece doktor gelmiyo daha oncede orda normal dogum yaptim 7 kisi birden girdi doguma malum asistanlarda oluyo kiz kardesimde sezaryan oldu cok memnun kaldi insallah sizde memnun kalirsiniz