Yukselemn Bugün sabah kalkıp tuvalete gittigimde baya kırmızı kanli sümüksü kanama oldu lekelenme değil de kanama nişan sanırım dogum ne zaman olur😮💨
Zumrutkb Yukselemn doktorum nişandan sonra 72 saat içinde dogum bekleriz ama olmazsa 10 güne kadar vakti var dedi 10. Gündeyim pek değişen bir sey yok bilemedim
Hilaldnz Yukselemn Yaaa bende aynı durumdayım ağrım kasilmam var. Ne zaman olur ?? Doktora msj attım su sancı yoksa bekle diyor ama oturdum mu kalkamiyorum bel kasık ağrısı var . 😔
Papatyam63 Bol bol yürü canım en yakın zamanda doğurur sun benik nişanim geldikten 24 saat geçmeden doğurdum
Gzm23 Papatyam63 canım bende 30+2 haftalığım ilk hamileliğim o nişan kan şekilde mi geliyor merak ettim geldiğinde tedirgin olmamak için soruyorum
Sibelbsrn Yukselemn cok deıldı normaldi günlük ped koydum ben bi saate kontrole gidicem bakalım sancım yok ama yine de bi gidicem ☺️
Seymanurkaracavus Benimde sabah 7 buçukta gelmişti öglen 1 de sancım başladı 2 de doguma girdim🥰 sağlıklıca kavuşun bebeginize insallah
Seymanurkaracavus Sibelbsrn 38+5 de gelmisti şimdi 2.yi bekliyorum insallah bakalim o kacta gelicek🤲🥰
Sibelbsrn Yukselemn acılmam yokmuş sancım da cıkmadı aksam 8 de tekrar gel nts ye sokalım dedi aksam tekrar gidicem sizde durumlar nedir ☺️