mavi_8 Cok geçmiş olsun bende 26 haftalık karantinadayim inanılmaz eklem ağrım oldu sonrasında aşırı öksürük hep doğal şeyler zencefil bal limon , tereyağlı pekmez ve bol su içiyorum öksürük bir tutunca uzun sürüyor ama bitmek üzere çok şükür
Birde kan sulandırıci iğne verdiler onu vuruyorum