Delin02 canım benim geçen sene 18 haftalık bebeğimde rahim ağzının aniden 18mm ye düştü ve 2cm açılmam oldu. Çok şiddetli kanamam olduğu için önce kanamayı durdurup serklaj attılar fakat tutmadı bir hafta sonra doğum ağrısı ve suyumun gelmesiyle bebeğimi ölü doğurdum. Bu bebeğimde ise bir kaybım olduğu için 12. Haftada rahim ağzım 38mm iken serklaj atıldı dediğim gibi şu an 30+4 haftalığım rahim ağzım 28. Haftada 34mm idi. Doktorum gayet iyi diyor Allah’ıma şükürler olsun🤲🏼 yalnız bir konuda uyarayım sizi, ben 24 haftalıkken ağır işler yapıp yoruldum ve lekelenmem oldu. Şükürler olsun ki direkt hastanede lekelenmeyi kestiler. Ondan sonra hayatıma devam ettim ama iş yapmayarak tabi 😊 sadece uzanıyorum bazen kalkıp temizliğimi yapıyorum ama ağır değil yani bir gün yatak odasını öbür gün mutfağı öbür gün banyoları derken evimin temizliğini 3 4 güne bitiriyorum. Ay neyse çok konuştum kusura bakma 😸