2 hafta once oldum 2cm acilma vardi doktor onlem amacli yapalm dedi cok sukur dikis iyi durumdaymis 3 gun hastanede kaldim ondan sonra eve gectim ailem uzakta o sirada yollar kpaaliydi esimde calisiyor mecbur bazi isleri kendim hallettim ama yormadan genel anlamda dinlendim hala da oyle devam ediyor