Shnern Eda-raif kilolu kalinca cok az alinca bile cok diyorlar ama insanlara bunu anltamiyorum soruyu dalga gectigimi sanarak sordugumu saniyorlar
feymu14 Aslında dalga geçer gibi diyerek kötü birşey demek istememiştim 4 kilo çok iyi eğer böyle az kilo ile Doğuma giderseniz Doğumdan sonra eskisinden daha az kiloda olursunuz
Shnern feymu14 aslinda takildigim kilo degil bebisim icin 100 yine olurum ama korkum dogum zor olmasi fazla kilo olunca zor dedi dogumun kolay olmasini iatiyosan almicaksin dedi
Lamelif Eda-raif canım bende 79 ile hamile kaldım 16 haftalığım 82 kiloyum. İnşallah 90 kiloyu aşmam. Ama boyum 1.80 benim
Ledeyna Shnern ben ilk bebekte 24 kilo almistim doguma kadar kizlar simdi 27 haftaligim 5 kilo aldim bulanti kusma cok oldu simdide istahsizlik var alamiyorum hamileyim dedigimde sasiriyorlar 😀😀
princess haftadayım ben de 10 kilo aldım. Biraz fazla evet kabul ama 1.78 boyum var ve şimdiye kadar hep 57 kilodaydım. Üstüne çıkamamıştım hiç. Doktorum ayda 1.5 kilonun normal olduğunu söyledi ama ben bu ay biraz abartıp 3 kilo almışım 🙈🤣 Doymuyorum katiyyen doymuyorum 🤷🏼♀️😅
Sayrkann Duygudrk Keşke senin gibi kilo alsaydimm ya 50 kilo ile hamile kaldım şuan 46 kiloyum ve hala kilo almadim 19 haftaligiim🤔🤔
Canann Bu mesajin ciddi bir soru oldugunu dusunmuyrm doguracak nerrdeyse 4’kilo almis sorn olurmu cok mu almisim diyo.. insanlrla dalga gecmeyin arkadasim..
TubaKorkmaz Canann katılıyorum dalga geçer gibi 4 kilo aldım çokmu yazmış Evet gerçekten çok kilo almışsın 1.2 kilo alması gerekiyordu ideal kilo oranı olarak