Merve-g erkekleri almıyorlar refakatçı olarak canım o sizin isteğinize göre bişey değil prosedür öyle müşadede kalmak zorundasınız benim bilidiğim kadarıyla hem kalmakta fayda var kanama vs kontrol ediyorlar bir de bebeğin muayenesini yapıyorlar ilk kakasını yapmasını bekliyorlar siz de ilk tuvaletinize çıkıyorsunuz bebeğin topuk kanı alınıyor ilk aşısı yapılıyor göz kulak muayenesi vs bunları yapmadan yollamıyorlar