Elifgoktug1 cook teşekkür ederim 😊 benim icin gayet iyiydi hersey uyusturmadan odada sondayi takacaklarinda cok korktum ve kastim kendimi ama hic bekledigim gibi olmadi anlamadm bile bu kadarmiydi diye tepki verdim hatta sonrasinda siram geldigimde ameliyathaneye indim ekip cok tatliydi ufak bi bilgi verildi beni rahatlatmak icin ama sanirim oncesinde taktiklari serumdan 0 heyecanla girdim ameliyathaneye..anestezi doktoru geldi oda konusarak ignemi yapti belimden ve hic hissetmedim bile kolundan yapildiginda daha cok canin acıyo emin olabilirsin 😊 sonrasında hemen yatirdilar yavas yavas bi sicaklik hissettim ayaklarimda sonra operasyon basladi doktorum Mustafa Burak Akselim di iyiki o girmis dogumuma her islemi anlatarak yaklaşık 5 dakika icinde bebegimi cikarip ten temasi yapildi sonrasi cok hızlı gelisti zaten diktiler ve cikardilar beni ameliyathanedn dikislerm estetik dikislerden degil persembe günü alinacak..zorlandigim tek sey ilk ayaga kalkmaya calismak o yataktan inmek oldu yürüdükçe açılıyosun ama ilk gün zor ertesi gün hatri sayilir bi iyilesme hissettim herkes icin ayni olurmu bilmiyorum ama iyi bi deneyimdi benim icin darisi basina kolay doğumların olsun insallah Rabbim yardimcin olsn canm 🤗❤