Nemregn 34+4 günlüğüz bugün kontrol gittik. Doktor normal ama bir nst bakalım dedi orada da sancı falan çıkmadı. Doğuma kadar artık her hafta hastaneye gel dedi. Sancı çıkmamasına rağöen Haftalık nst neden istedi anlamadım bu durum yaşayan var mı?
elifkrs Nemregn normal doğummu yapıcaksın? ben 35+3 haftalığım bidakı randevum 38 haftalıkta ilk nst ye ozaman gircem tabi doğurmassam ozamana😂
Eceguldemir55 Nemregn ilk hamileligimde 35. Haftadan sonra beni de her hafta çağırdılar hatta kontrolde sancım çıktı o şekilde yatışım yapıldı
Nemregn elifkrs normal mı sezaryan mı son 15 gün kala karar veririz şimdi erken dedi ama her haftada gel diyor anlamadım ki😅
kedivebebekannesi5555 elifkrs genelde 32 den sonra nstye bağliyorlar neden o kadar geç nst çektiriyor ki doktorunuz acabaa
Nnagihan elifkrs 35 +3 günlük olduk dün kontrole gittim , ama bebeğim 37+3 görünüyor . 22.02.2022 Tarihine gün verdi doktorum , idrar tahlili istedi perşembe günü eğer normal çıkmazsa 14.02.2022 Tarihinde oğluma konuşuyorum Allah’ın izniyle ☺️
Meleklerim34 Nemregn en son 33+4 de gittim kontrole haftaya tekrar geleceksin her hafta bu şekilde dedi şuan 34+1 olduk
Nemregn kedivebebekannesi5555 32 de gitmedim doktora 34 de randevum vardı. 34 ve üstü nst her hafta istiyormuş
elifkrs kedivebebekannesi5555 benim 2 inci hamileliğim ilkinde hiç girmedim nst ye gireceğim gün doğum yapmıştım şimdi de böyle verdi yurtdışındayım burda böyle heralde canım 🤷🏻♀️
Morprenses kedivebebekannesi5555 ben 37 de girdim herhangi bir erken doğum riski yoksa neden erken girsin ki
kedivebebekannesi5555 Nemregn senin normal canim , @elifkrs ilk kez 38 de gireceğini nstye demiş ona şaşırdım
Nemregn elifkrs erken canım son 15 gün kala durumuna bakarız şartlar uygunsa normal yoksa sezeryana alırız yaptı😂
Eceguldemir55 Nemregn gece kasılmam olmuştu sabahında randevum vardı ama mesela ben o kasılmayla gitmezdim doktora nst de düzenli sancılarım çıkmıştı ben o kadar farkında değildim
Fulyaaa1 Nemregn 35+4 m bende her hafta gidiyorum ve her gitmeme nst bağlanacağım sizin hissetmediğiniz ama sancınız olma durumunuz oluyor biliyor musunuz bilmiyorum o yüzden yapıyorlar
MutluMasal Fulyaaa1 Nemregn Ben de 33. Haftada doktoruma gittim normalde en az 2 haftada bir çağırmasını beklerken Bir daha ki buluşmamız 37. Haftada olsun 1 ay sonra gel dedi şu an şaşkınım :(
Mihri-balim_ Nemregn 36 haftalığız geçen hafta girdim aynı sancı vs çıkmadı bu hafta çatı muaynesi olcam onun haricinde gitmeyi düşünüyorum artık sancimi beklicem 🤷