busegrr EzgiYildirim son regl göre 39+5 ama doktor kontrolünde 1 hafta geriden geliyordu geç döllenmeden dolayı 38+5 olarak kayıtlara geçmiş☺️
Zadekuzu EzgiYildirim ilk dogumumu 40+0′da ikincisini 39+3″te normal dogum ile yaptim. İkisi de erkek 😊
EzgiYildirim Aym35 2. Gebeliklerde sanırım fazla bekletmiyolar ilk gebeliğim su an 37+3deyim doktor haftaya alalim diyor sezeryan olacagim bende ama cok erken degil mi 🤷♀️
Aym35 EzgiYildirim hayır çok erken olurmu 38ve sonrasında alıyolar sezeryanı ilk de olsa ikincide olsa acil bişey olmazsa. 38haftada alacaksa normal yani çok erken olmuyor doktorunuza güvenin sağlıkla alın kucağınıza inş
EzgiYildirim Krkmzozlem1 sağlıkla gelsin 🙏doktor da bana 38 gibi alalim diyor sezeryan olacağım ama çok erken gibi geliyor 🤷♀️
EzgiYildirim hilalmevsim_3467 sağlıkla gelsin insallah 🙏 benim de 38 de falan almak istiyor ama tedirginim erken oldugu icin 🤷♀️
Krkmzozlem1 EzgiYildirim 38 bittimi sonraki günler alınıyor artk ama benm doktorum da ilk sezaryan genelde 39 haftada alınır dedi 2. Sezaryanlar 38 den sonraki günler alınır demişti
hilalmevsim_3467 EzgiYildirim Amin hayırlısıyla alalım kucaklarımıza inşallah… Ama endişe etmeyin erken değil öyle olsa almazdı doktor zaten benim ilki 36 da doğdu gayette sağlıklıydı 😊
busegrr EzgiYildirim evett mecburi sezaryen oldum hemde ansızın suyum geldi bebiş aşağı inmemişti hastaneye gitmem doğması derken 2 saatte kucağımdaydı☺️