Nursmom 110 la kadim canim benim doktoqr ve cevre baskisi oluyor ama benim bi sıkıntım yok suanlik cok şükür 20. Haftadayim 2 3 kilo almisim daha yeni karnim cikmaya basladi sakin olun sizin ve bebeginizin sahligi iyi olsun yeter kiloya takilmayin 🤗💐
sumelegi Nursmom kiloya ben takılmam. Ama ileriki haftalarda gebelık şekeri çıkabiliyormuş. Ben o sebepten endişeleniyorum :/
Kubra_elif_ahmet Eceissi Kilonu kendin takip ediyorsun zaten niye canını sıkıyorsun bunun sağlıklı ve düzenli olduktan sonra elbet alınan kilo gider zaten.