Hamisannee Eymensmom35 hep erkek hissettim kız dedi doktorum her gittiğimde soruyorum tekrardan hala erkek hissediyorum 😅😅
Kbrbrhnn Eymensmom35 Başından beri erkek hissettim ve hissettiğim gibi de oldu, şimdi de tek duam sağlıkla gelmesi 🤲🏻😊
Eymensmom35 Leylasiva21 ay hayırlısı olsun insallah canım benimde ikinci hamileliğim şuan en basından beri kız hissediyorum 9 haftalığız henuz 3hafta sonra doktorum gel cinsiyet bakalım dedi hayırlısıyla insallah sağlıklı olsunlarda 🙏😍
yarenaygk34 İkisinde de rüyamda gördüm ilk oğlum rüyamda gördüğüm bebeğin aynısı doğdu ikinciye de herkes kız diyordu ama rüyamda erkek bebek gördüm hep erkek hissediyordum yine yanılmadım doğunca görecez rüyamda gördüğüm bebek mi diye bakalım sağlıkla gelsin
gamzebngaa_dmr yarenaygk34 Bende bekarken kızımın şuanki halini görmüştüm hamileyken bir ses bana kızına şu ismi koy diyodu cinsiyeti belli değildi o zaman kızım oldu ama o ismi koymadım görümcemin kızınin ismi şimdi 5+1 haftalık hamileyim rüyamda ikiz erkek bebek görüyordum bakalım ne olacak 🥰🙏
Eclina Eymensmom35 Bnm kuvvetlidir gördüğüm rüyalarda aynısı çıkar bu yüzden kendimden korktuğum oluyo bazen
Leylasiva21 Eymensmom35 Hayırlısı sağlıkla gelsinler inşallah Allah isteyen herkesin gönlüne göre versin inşallah 🤲🥰
gamzebngaa_dmr yarenaygk34 Amin inşallah canım hayırlisi olsun ikizlerim olsun çok isterim valla bir taşla iki kuş 🐦 🐦 çok güzel 🥰🙏
ressamistanne Eymensmom35 benim çok kuvvetlidir. Başından Beri kız diyordum hep hatta k.valide nerden biliyorsun kız olacağını diye küçümseyerek sordu hiç unutmucam o ağız ifadesini. Anneler hisseder demiştim. Kızmış şükür