TugceArslan kesinlikle tavsiye ediyorum. Evet muayene ücreti yüksek malesef. Şunu çok büyük samimiyetle söylemek isterim çok güzel bir doğum gerçekleştirdim doktorum sayesinde. Bir daha hamile kalırsam tereddütsüz yine Ünal bey e giderim . Sormak istediğiniz bir şey varsa sorabilirsiniz ☺️