Sbusra696 Özel hastane randevu fiyatlar almış başını gidiyor devlette nere hangi doktora gidiyorsunuz doktor tavsiyesi 😌
Kubra_salar Sbusra696 hamile değilim ama kızımı medipol’e görüyorum Pendik hem uygun 200 tl genzedeki hep 290 vs bode indirim kartım var 160 geliyor kadın doğum 225 indirimle 180 🤗
Edadrmz Sbusra696 merkez prime hastanesinin de muayne fiyatları uygun 150-200 arası galiba bilginiz olsun
miniktirtilim Sbusra696 bende doktor ve hastane arayisindayim. Ilk dogumum gebze yuzyil ceyhun ates ile oldu 3.500 odemistim muayne o zaman 150ydi. Suan muayne 280 dogum icin 7.500 falan diyorlar acikcasi gidemem suan oraya tekrar konakta 300 ve 350 doktora gore degisiyor muayne ucreti.
Bkt1262 Sbusra696 özeldeki gibi ilgi bekleme devlette 😉 ama evet bilgili bi doktor ve sordugum sorulara cevap verdi 17 şubata tekrar çağırdı bakalım bekliyorum
Sbusra696 Bkt1262 aynen tabiki işini yapan 3 tür dönüşümlü gidiyorum özele yüzyıla Seher çınar kızımın doktoruydu ama malum fiyatlar bu sene keşfettim Mehmet Özgür gelen iyi bir doktora benziyor
Sbusra696 Kubra_salar gelcen Gebze’de istiyorum Uygun özel doktor açıkçası devlette sıra bulmak sıkıntılı eşim giremiyor nasıl indirimli kart Bilgi alabilirmiyim 280 yüzyıl muane
Edadrmz Sbusra696 merkez prime hastanesi canım mutlukentte . Gebzedeki merkez hastanesi değil . Dr bülent serdar san ben ona gidiyorum ve cok memnunum . https://www.merkezprime.com.tr/ Hastanenin linki bi görüş istersen
Oznur1_23 Edadrmz gerçekten o doktordan memmnun musunuz ben sinirden agalayackyim odadan ciktiktan sonra
Sibellll2529 Ben de gebzedeyim ama pendik yüzyıla ve tuzla devlete gidiyorum. İkisinden de memnunum ama doğumu özelde yapar mıyım emin değilim😕
miniktirtilim Sibellll2529 canim tuzla devlette kime gidiyosun acaba memnunmusun bende sanirim ozelde suan dogum yapamam gibi
Busratngz Sibellll2529 tuzla devlette hangi doktora gidiyosunuz muayeneye bende gebeliğimin başından beri tuzlaya gidiyorum
Edadrmz Sbusra696 canım benim özel sağlık sigortam var o yüzden indirmli kartı hiç bilmiyorum ama bi post açmışlardı gecen bununla ilgili bi bak istersen
Sibellll2529 Sbusra696 tahlilleri özelde yaptırmıyorum, dönüşümlü olarak gidiyorum ikisine de, hem iki doktordan onay almak içimi rahatlatıyor açıkçası. Pendiğe eşim izinli olmadığında gidemiyorum çünkü evime uzak kalıyor ama tuzla hemen marmarayla 15 dakika😊
Sbusra696 Edadrmz anladım saol onu biliyorum bize uymadı kadın doğum ücreti karşılamıyor ikinci yılında Hamile olsaymisim kadın doğum sezeryan ücretsizmis kuralları öyleymiş
Edadrmz miniktirtilim merkez prime gecen hafta sordum doğum ücretlerni yanlış hatırlamıyosam 4500 normal 4700 sezeryan gibi bişeydi muayneside 150-200 arası canım bilgin olsun
Sbusra696 miniktirtilim bu sene fiyatlar acayip artti benim İlk doğumumu yüzyılda seher hanım yaptırmısti ve 2500 fiyat ödedik 2018 şimdi ikinciye hamileyim özelde doğum yapmak istiyorum fiyat aldım 4500 dendi muane ücreti 100 du gittiğimde şimdi 280 çok gereksiz yüksek
DuyguLina_ miniktirtilim şu saçmalığa bak ya. Altı üstü Gebze’deki hastaneler yani fiyatlara bak. Bende ilk çocuğumu Gebze yüzyılda yapmıştım ama gayet makuldü o zaman fiyatlar. Ama şimdi eski ve çok iyi hastaneler olmamasına rağmen fiyatlar komik gerçekten hırsızlık yani 7.500₺ ne demek ya. Ben Pendik medipole gidiyorum 160₺ muayene ödüyorum emniyet indirimi olduğu için ama indirimsiz de 200₺ falan sanırım. Doğum da 3.800₺ gayet makul.
miniktirtilim Edadrmz oradaki doktorlardan da kimse memnun degil devlete git daha iyi diyorlar hep arafta kaldim orasi icin. Daricadaki hospital park nasil acaba orasini merak ediyorum kucuk bi yer ama muayne dogum ne kadardir. Birde ben mecburi sezaryen olucam yine yani hic normal dogum toplarina girip fiyat almama gerek yok
Kapadokyali zeynnn5441 Bende Ergün beye gidiyorum çok iyi bir doktor çok memnunum çok ilgili ve bilgili ona giden arkadaslarm da var gayet iyi bir doktor işini severek yapıyor sohbeti muhabbeti çok tatlı sorularım yanıtsız kalmıyor acil bir durumda hemen iletişim kurabiliyorim doktorla kaç haftaliksin canm sen