Hannah arbustoo Eva, Eve, Havva, Hawa, Hannah aslında hepsi aynı anlama geliyor farklı inanışlarda ve farklı dillerde ismin söyleniş şekli değişmiş sadece anlamı ilk yaratılan kadın.
AybikeTemiz inezika bizimde kızımızım adı Eva olucak inşallah. Almanca portekizce bir çok dilde anlamı var. Tabi ilk akla gelen havva ama sığınılan gün arife günü anlamlarına da geliyo. Bir kaç ayetin surenin içinde de var. Bence kesinlikle güzel bir tercih (:
Nesli2255 Eva ismi güzel ama bencede dalga geçilebilir. Arya nın anlamı daha iyi ise o olsun . Herşey gönlünüzce olsun inşallah
Elos Ya Ne eva’sı ne Arya sı. Koy Ece koy, koy Ayla koy. Değişik olacam diye sıradanlaştınız. Klasik isim koyanlar değişik isim koymuş oluyor artık. Ece koyan duydunuz mu mesela? Ayla? Aysel? Peki ya Asel kaç tane var sayabildiniz mi?
inezika Elos söylenmesi kolay ama değişik olsun. Bir sınıfta 2 tane zeynep, 3 tane mustafa olunca hoş mu oluyor? Her birey birbirinden farklı. Farklı bir ismi de olması gayet güzel ve doğru birşey bence.
egak Elos bir 10 sene sonra da bu yeni isimler klasikleşecek değişime ayak uydurmak lazım . gerilememeli ilerlemeli. ;)
Almira89 inezika daha anlamli oldugu icin eva yerine vera arya yerine de alya isimlerini de dusunebilirsiniz😉