cgnduru Mavilio2 şakamı ya hemen doktora git Allah korusun bir şey olur… yapıyor bazen doktorlar maalesef benim yengemde aynısı oldu ama içinde bezi unutmuslardi 1. Çocuktan sonra çocuk sahibi olamadi doktorun hatasından…. inşallah bir şey olmaz
Turkerg Off cok fena unutmuslar resmen. Dogum masasinda doktor bana da 5 tane sargi bezi koydu. Sonrasinda ebe cikarirken 5 taneyi saydi unutulma olmasin diye. 30 gun oyle durmak cok fena😞
Aydabdullah Mavilio2 Pardon ama bez rahmindew kalmamiş ki kötü niyetim yok sade rahim agZinda olması ve fark etmemen sasırttı; belki uyusman yeni gecti ; ayrıca bebegin kafası orda olsa hıssedılmez mi?😅
Papatyam63 Mavilio2 normal doğum mu yaptım normalde normal doğum yapınca sargı bezi katıyorlar odaya girince gelip çıkarıyorlar