Ya kızlar kafayı yicem 30 gün önce normal dogum yaptım bugün yürümekte zorlandığımı farkettim acaba vajınada şişlik mi var neden böle derken aynadan bakmak istedim bide be görim vajına girişinde tıkanmış bi sargı bezi vardı iyice inceledim başta peçede mı diye düşündüm ama sargı beziydi tam girişinde tıkanmış bu doktorlar içimde mi unuttu bu nasıl oluyor şaka gibi delircrm