mrvsrcn Pazar günü akşam adetime 4 gün varken yaptırdığım beta değeri 4,86 çıkmıştı, bu akşam ayni hastaneye tekrar yaptırdım adetime 2 gün var beta değerim 4,60 çıktı. Yok sanırım daha fazla umutlanmaya gerek yok önümüzdeki aya insallah