Esraumut80 Bugün muaneyene girdim kese görünüyor ama bebek görünmüyor dedi doktor şuan kalp atışını duymam lazımdı dedi büyük ihtimalle ya gelişmemiş yada sağlıksız dedi perşembe günü tekrar kontrole gelin dedi olmazsa kürtaj yapicaZ dedi 🥺🥺🥺
Nuuur0 Esraumut80 bence sakın korkma. Doktorum da bana ilkte aynısını söyledi çok korkmuştum. Bir kaç hafta sonra tekrardan gel bakalım dediğinde bebeği gördü. İlk haftalarda keseyi görüp bebeği görmemesi çok normal. ☺️ İçini ferah tut
Esraumut80 Nuuur0 ama doktor iki aylık görmem lazım dedi buda normal değil dedi ya sağlıksız yada gelişmemis dedi
OzlemmKB Kaç haftaliksin . Ben 6. Haftada kese gördük 8. Haftada tekrar çağırdı doktor o zaman duyduk kalp atışını. Korkma sende
290392 Esraumut80 canını sıkma , hepimizin başına geliyor, benimde öyle oldu. Kimyasal gebelik yaşadım. Çok üzüldüm o zaman, geç döllenmeden oluyorw
290392 Esraumut80 doktor sana söyler canım tabi biz tam bilemeyiz, ama hamileliğin başından beri her şeye hazırlıklı olmak gerekiyormuş. Kimyasalımdan 4 ay sonra hamile kaldım, bir şey olacak diye 3 ay kimseye söyleyemedim..
Mckmk Esraumut80 bozuk kromzon vs gelişmemiş dedi. 5-6 haftalık gibi görünüyor dedi. 1 hafta daha bekleyelim dedi ama benim umudum pek yok.
irem-Dora Esraumut80 Benim de 7.haftada karından ultrasonda görünmemisti bebek, kese büyümüş bebek nasıl görünmez deyip vajinal ultrason ile baktı öyle gördü kalp atışını. Siz her ihtimale karşı başka bir doktora da gidin bence içiniz rahat etsin
Esraumut80 irem-Dora ilk. Hamileligimde doğumumu şimdiki gittiğim doktorum yapmıştı çok iyi bir doktor o yüzden ona gittim allahtan hayırlısı artık
Mckmk Esraumut80 su an seninle aynı durumu yaşıyorum. Geçen hafta 9 haftalıkken kalp atışını duyamadik ve normalden küçük gelişmemiş dedi. Bu persembe tekrar çağrıdı. Kürtaj yapmamız gerekebilir dedi.
As7 Esraumut80 benmde Bugün 9haftaya giriş yaptı kese var bebek var kalp ritmi görünüyor.ama sesi duyamıyor. Canını sıkma başka bi doktora sorduğumda görüntüde kalp atışını görüyorsanız ses çok önemli değil dedi.senin bebeğin su anda kaç cm gelişimi iyiyse ekranda kesenin içinde kalp atışını görebiliyorsan hiç korkma
Esraumut80 As7 kalp atışı duyulmuyor kesenin içi boş görünüyor ama gebelik var dedi doktor gelişmemiş yada sağlıksız dedi