Minigim24 Selma__ canm ben kontrole gittim doktor suyun iyiye gittiğini söyledi çok şükür aynı şekilde su içemeye devam ett dedi
Selma__ Minigim24 aaa canım çok sevindim ya sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bende yarın gidicem bakalım bende yazarım buraya ne yapmıştın sen günde kaç lt su içiyodun
Minigim24 Selma__ amin insallah canım , insallah sende yarın güzel haberler alırsın, havuc suyu çok içmedim 1-2 kere en fazla ama salatasını yapıp yedim bi kaö kere onun dışında sadece su içtim bol bol 2 bucuk 3 litre kadar falan
Minigim24 Selma__ edeceğim inşallah sende dikkat et kendine bol su iç yorma kendini yarın sende güzel haberlerle gelirsn insallah
dml33 Kbraergn 30lu haftalarda azalınca pek çoğalma olmuyoms cnm olani korumak yeterli demisti doktorm sn yinede suyunu düzenli iç bnmde az suyum bu arada 21. Haftadayym
Selma__ Minigim24 canım bende gittim bugün doktora doktorum şuan için az ama yeterli dedi takip edicez dedi bakalım
Minigim24 Selma__ insallah sağlıkla gecer kuzum, bol bol su icmeye devam et ihmal etme sakın hergün aynı tempoda devam
Filizsaracc Bende 32.haftamda geçen hafta çarşamba gittiğimde doktor suyun alt sınırında altında dedi 100ml miş takip edicez dedi bu cuma tekrar gidicem normalde 2 lt içiyorum suyu şimdi 3 e çıkardım ve her ay kan ve idrar testi veriyorum hiç enfeksiyonum vs çıkmadı benim 20 li haftalarda da bi ara suyun az dedi doktor sonra düzeldi şuan nolucak bilmiyorum
Minigim24 Selma__ yarın kontrolüm benimde daha gitmedim, ama bi tuhaflıklar var tansiyon düşüklüğü kasılmalar vs gidince bakalım ne diycek 33+6 bugün sen ?
Minigim24 Selma__ sen yinede su içmeye devam et bırakma, afedersin ama sende çok fazla idrara cıkıyor musun
Filizsaracc Selma__ artık napalım sona doğru yaklaşıyoruz biraz daha idare etsin suyumuz da doğuralım sağ salim
Selma__ Minigim24 hemde çok fazla çıkıyorum ayrıca idrarım gelince kasıklarıma Ağrı giriyor ve yürüyemiyorum