Selma__ Minigim24 ben havuç suyu içiyorum bu arada onu duydum suyu düzeltiyor falan diyorlardı sizde deneyin isterseniz başka da bi yolu yokmuş zaten
melekkizim_00 Minigim24 nasıl ayırt edebildiniz bende 32 haftalığım dün baya akıntım olmuş tayta geçmiş ama gece falan takip ettim yoktu ve hareket edince ağır kaldırınca geliyor iki parmak kadar, birde iz bırakıyor iç camasırımda sizce su mu bu?
Minigim24 melekkizim_00 kuzum bende iz bırakmadı mesela, bildiğin sıvı su gibi afedersin akıntıda iz kalıyor bi kalınlık oluyor pıhtı falan oluyor, ama bu öyle değil zaten tutamıyorsun idrar gibi değil yani belli ediyor kendini kokusuz vs oluyor
Selma__ Kbraergn benim ilk özeldeki doktorum söyledi suyumun az olduğunu daha sonra devletteki yatırdı 2 gün ardından acilen Ankara şehir hastanesi perinatolojiye sevk etti oradakiler yatış gerekli görmedi ardından özeldeki doktorum kendi göbeğimizi kendimiz keseceğiz diyerek haftada 2 kez nst ve ultrason istedi her hafta bakalım nereye kadar dayanacağız ama su azlığı ciddi sorun gerçekten
Serapcemre Kbraergn benm suyu normaldi koron geçirdim devletin acilinde suyun azalmış dediler hergün ıkı portakal bir lımonlu su bır havuç 5lt de su ıctm dün gttm gayet iyi dedi😒su içmekten şişiiyorm artk
melekkizim_00 Minigim24 bende de dün taytıma geçmiş biraz vardı bugün beyaz atlet ile takip ettim kuruyunca tabaka bırakıyor
Minigim24 melekkizim_00 o kadarını bilmiyorum kuzum, yani bende leke olmadı hiç, devam ederse doktoruna danış
Minigim24 Selma__ tamam canım bende perşembe gidicem yazışırız yine geçmiş olsun tekrardan sağlıkla gelsinlee insallah
Minigim24 Selma__ canm ben kontrole gittim doktor suyun iyiye gittiğini söyledi çok şükür aynı şekilde su içemeye devam ett dedi