Bence buyuklerin kafasida karisik eskiden erkek istenirdi bi dönem ayiplandi simdi kiz istemeye basladilar ortalari yok benim bi oglum var 2. Kiz olsun istedim buda oglqn çıkti ilk esim bi dustu yuzu ama simdi ogluma destek olur birbirlerine yoldas olurlar diyoruz kendi babannem her kadinin bi kızı olmali dedi oglum olacağını duyunca erkek kuzeniminbasta erkek dediler sonra kiz dendi degisti onuda erkek bekliyodu heralde aman kiz erkek evlat sonucta dedi mutsuz sekikde sok olduk kiz olcagina sevinmedi degisikler :D