_momy_ hiç dert etmeyin ben kız istedim yani hangisi hayırlıysa dedim önceliğim oydu benim kayınvalidem in 2 erkek torunu var benimle 3 erkek torunu hala erkek düşkünü bugün kız dedim diye sen umutlanma diyo bana canımı sıktı mesela gittiğin de yine erkek der diyo bide bana hamile kaldığımı öğrendiğim de Allah sana kız cocuk nasip etmeyecek dedi cok canımı sıkmıstı simdi kız dendi rabbim hangisini hayırlı veriyorsa onu versin hep öyle dua ettim siz de hiç önemsemeyin inanın