Ozlemmmmm BuFi2012 evet evet orta kisimlar benimde agriyor sanki nefesim kesiliyor asiri yemek yemisim gibi
BuFi2012 Ozlemmmmm aynen ya bende. Sırt ağrısınıda doğum sancısı diye duydum ama bilmiyorum. Çok şiddetli ya
cennetinsusu Ozlemmmmm Doğum belirtisi diye biliyorum canım ben zaten zamanın da gelmiş 😌 sancılarını kontrol et hadi hayırlı olsun
burcuali38 Ozlemmmmm ben doğum yaptım ama sırtımda ağrı olmamıştı hiç belimden adet sancısı gibi başlamıştı o yüzden bişey diyemicem 😕 hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah 🙏😇
cennetinsusu Ozlemmmmm Bizim kızlar nazlı çıktı o zaman bide erken doğar derler 😂 Artık inanmıyorum hep erken olursa diye diye hâlâ doğuramadım 😂
Ozlemmmmm cennetinsusu sorma ya bana sen 9 ayi gormezsin falan diyolardi karnimda birden cikmisti bende 32. Haftada izne ciktim hemen iznimin yarisi bitti coktan bitti hala dogurmadim simdi kara kara bebegkmi birakip nasil ise baslicami dusunuyorum😢
cennetinsusu Ozlemmmmm Maalesef insanlarımız her şeye birşey buluyorlar. Herşeyi çok iyi biliyorlar🤦♀️Rabbim yardımcımız olsun inşallah. Hayırlısıyla sağlıklı sıhhatlı kucağımıza alalım inşallah 🤲