Ozlemmmmm 1 saat once sirtimda bir agri olustu ama sadece sirtim agriyor ben hep dogum sancisinda belim agriyacak diye bekliyorum, ilk gebeligim oldugu icinde pek bi bilgim yok gercek sancida sirt agrisi oluyor mu karnimda cok sert suan gaz sikismasi var gibi hissediyorum. 39+4 haftaligim bu arada nisan vs hicbisey olmadi daha
ElifGuven Ozlemmmmm bu benim de 2. Hiç sancı çekmediğim için ben de sürekli bu soruyorum soruyorum bu sancı mı 😂😂
Merveozcelikcckl Ozlemmmmm canım bende bilmiyorum ama post yukarda kalsın diye yazıyorum benimde popomda dehşet bir baskı var ara ara bel ve sırt ağrım oluyor bebek hiç durmadan hareket ediyor
Oglumunannesiyim Bende de sadece adet sancisi gibi basladi nisan su hoc bir sey yoktu. Karnin sertlesmesi dogum belirtisi demisti doktor. Eger dayanilir bir agriysa evde biraz vakit gecir dusa gir gecip geçmediğine bak agrinin. Devam ediyorsa hastaneye git. Allah hayırlı dogum nasip etsin
Demmo Oglumunannesiyim benimde karnım sertleşiyor sabahtır ama bi süre öyle kalıp sonra eskisi gibi bir balık oluyor normal inden bile fazla hareket ediyor bu da bir belirti mı yoksa yalancılar mı kandırıyor beni şuan
Merveozcelikcckl Ozlemmmmm iki hafta önce de olmuştu nst de sancılarım çıktı ara ara oluyordu ama bugünkü daha baskın popomda kafasını hissediyorum bıçak saplıyorlar sanki arada
Gulalmina 37 hafta icindeyim bnmde 30 dan itibaren karnim sertlesiyo bebek kasiliyo karnim yamuluyo afedersiniz popomda ve vajinada agri hissediyorum o anda ama doktorum normal dedii ilk hamileligim nisan ve suyun gelmesinden baska dogum belirtisi bilmiorumm
BuFi2012 Ozlemmmmm bendede şuan sırtımın komple orta kısmı yukardan aşa doğru bide belimde ağrı var. Eşime masaj yaptırdım geçer gibi olmuştu geçmedi ama halen var çok ağrıyo ya 40. Haftmdayım malumunuz 🙄
Ozlemmmmm BuFi2012 evet evet orta kisimlar benimde agriyor sanki nefesim kesiliyor asiri yemek yemisim gibi