Esrasavas78 ikili tarama ise gebeliğin yeni git nifty yaptır , forum sayfasındakiler doktor değil ki konuda ciddi .. dogurup dogurmama kararı verebilecek zamanlardasın ..evet genellikle sorun çıkmaz dr sana bunu söylemesse suçlu sayılır.. ancak direkt sentrom var dediyse ense burun kafa hepsi anomalidir..