Esrasavas78 4 gun once ikiki taramaya girdim ense kalinligina 3mm burnuna basik dendi perinayolojiye gittim ayni sey baska doktora gittim oda ayni seyi dedi sivi alinmasini onerdiler aldirmadim.. kan verdim bendede huzursuz bekleyis devam ediyor insallah saglicaklilardir bende boyle bi baslik actim sayfamda gorebilirsin deli gibi videolar izledim bisey cikmiycagina ikna oldum ama.yinede hep belirsizlik icinde olmak zorluyo ben sana linkleri bulursam atiyim sende arastir